Selecteer een pagina

The

Audio Ads

Agency

70% van de Nederlanders streamt muziek en luistert podcasts. Tijdens het werk, het sporten en onderweg. Drie momenten waar reguliere advertenties je doelgroep niet bereiken. Audio advertenties komen op die plekken wél.

over

SPOT·ON

Spot On maakt audio advertenties voor zowel grote adverteerders als het MKB beschikbaar. Wij zorgen ervoor dat jouw doelgroep naar je luistert, tijdens muziek- en podcaststreaming op platformen als Spotify, Google en iTunes.

Stan Steeghs werkte bij labels als Universal en Warner in de muziekindustrie en lanceerde zijn eigen podcastlabel.

Luuk van Meijel hielp al 100+ mkb partijen met digitale marketing in diverse branches via zijn online marketing bureau.

Gezamenlijk managen we jaarlijks tonnen aan advertentiebudget over verschillende media. Genoeg om elke euro die je uitgeeft maximaal te laten presteren.

 

Spot on Werkwijze

Drie duidelijke stappen om je doelgroep op een nieuwe, inventieve manier te bereiken. Lees hieronder onze werkwijze of neem direct contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken

1 Briefing en strategie

Je geeft ons een doel en een doelgroep. Daarmee gaan wij aan de slag. We leveren een advertentie-strategie op die we samen doorspreken. Bij akkoord richten we de campagnes in.  

2 Inrichting en optimalisatie

We richten de campagnes in en houden je op de hoogte van het proces. Gedurende de looptijd optimaliseren we de campagnes zodat we het meeste resultaat uit elke euro halen. 

3 Rapportage en vervolg

We maken een rapportage van de resultaten en spreken die samen door. Op basis van het resultaat verlengen we de campagne direct, of bespreken we de mogelijkheden voor de rest van het jaar. 

Samenwerken?

Neem gerust contact met ons op. We luisteren graag!

FAQ

Waarom Spot On?

We zijn gespecialiseerd in Audio Ads. Dat maakt ons de meest geschikte partner om dit voor jouw bedrijf in te richten. Deze specialisatie onderschrijft Spotify met twee certificaten: intro to Ad Studio en Digital Ads Foundations.

Kan ik in meerdere talen en landen adverteren?

Geen enkel probleem. We werken met native sprekers om je script te vertalen en zetten zo de campagnes uit buitende Nederlandse landsgrenzen.

Hoe track ik het resultaat van de campagnes?

Het draait bij audio advertenties vooral om awareness, maar er wordt zeker ook direct doorgeklikt vanuit advertenties. Aan deze url’s voegen we standaard tags toe zodat je in bijvoorbeeld Google Analytics kunt zien hoeveel bezoekers er vanuit het streamingplatform op je website geland zijn, en hoe deze hebben bijgedragen aan de conversies.